Re: dysk 30GB i win98SE

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 16:23:44 MET

On Thu, 21 Dec 2000, Bodzio wrote:

>+ Hej,
>+ Mam maly problem - po podzieleniu dysku na 1 partycje primary+ 1
>+ extended(kilka dyskow logicznych), win 98 se twierdzi ze albo mam bledy albo
>+ zle wlaczone adresowanie w biosie.

 Win98SE twierdzi, czy *tylko* SCANDISK twierdzi ?

 Bo jeśli SCANDISK to problem był niedawno na liście - przeszukaj sobie :]
(też przeszukałem, przeczytałem link u Microsofta że tak ma być -:>
 i dałem spokój...)
 Druga wzmianka była "że NU lubi namieszać" i jest to również znany
problem z szybkimi dyskami -:> !

>+ Spotkal sie z tym ktos i moze pomoc?

 Pozdrowienia - Gotfryd

--