Re: Wczesne P III Coppermine

Autor: Gusi (gusi_at_suntech.com.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 14:09:42 MET

Użytkownik Jan Kobior <jkobior_at_rubikon.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:g3fu3tc58p5i9ngfmmbk4bmh6114g88bss_at_4ax.com...
| Witam
|
| W czasopiśmie wyczytałem, że pierwsze wersje tego procesora miały
| błąd polegający na kłopotach "z restartem prowadzącym do zapętlenia".
| Jak były oznaczone te serie ( chodzi o slot1) albo jak wykryć ten
| feler.

Coppermine były i są FCPGA. Na Slot1 były Katmai.

--
/""\|  |/""" |  Błażej Filimonow
|   |  |\--\ |  gusi_at_suntech.com.pl
| -||  |   | |  gusi_at_prioris.im.pw.edu.pl
\__/\__/\__/ |  ICQ 35186089
"The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the
day they start making vacuum cleaners" - Ernst Jan Plugge