Re: Zoom - "port jest już otwarty"

Autor: Wojtas (wwerra_at_plast-box.com)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 13:49:05 MET


sprobuj wylaczyc com2 w biosie
mnie kiedy to pomoglo

Użytkownik "JurekP" <jurekpd_at_polbox.com> napisał w wiadomości
news:91qrai$3kb$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Hi,
>
> Mam modem Zoom 2920 i bardzo często przy próbie jego użycia otrzymuję
> komunikat, że nie można wykryć modemu, albo mam problemy z jego
> ustawieniami; przy próbie diagnostyki z panelu sterowania - komunikat jak
> wyżej - port jest juz otwarty. Pomaga usunięcie, reinstalacja oraz
złożenie
> z wyłączeniem kompa.
> Z serwisu Zooma odpowiedział mi jakiś głupawy robot.
> Podobny problem miałem z innym modelem Zoom'a.
> Czy ktoś ma jakiś pomysł?
> Dzięki
> JurekP
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:04:11 MET DST