Re: Wydajnosc w Windows 2000

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 11:17:54 MET

Hello!

[ Once upon a time, Luka Vandergaart wrote: ]

> W Win2K aktualnie 6.49, przyrost predkosci jest tylko w programach
> korzystajacych z T&L w D3D (np. 3DMark) i jest duzy.

Tak BTW tych serwonikow, udalo sie komus zmusic je do tego, zeby pokazywaly
ikone z ustawieniami ekranu na pasku zadan (w2k)? Albo np po ustawieniu
korekcji gamma, zeby wczytywaly moje ustawienia po restarcie systemu, a nie
wracaly do defaultowych?

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]