Re: Programik Gadu-Gadu

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 09:09:23 MET

Użytkownik "Piotr Szczesnik" <szczesnik_at_usa.com> napisał w wiadomości news:3ra24tgv6u6ummhrs7jj91arfadqm85nh5_at_4ax.com...

| Ekstra. Już podesłałem kilka swoich uwag.
| Dobrze by było poprawić ogólny wygląd. Jak dla mnie wszystko jest za
| duże.

Rzecz gustu. Mnie właśnie brakuje takiego folderu, do którego miałbym
wgląd (i mógł ew. zmienić lub wykasować czekające wiadomości). W każdym
razie, autor naprawdę wprowadza sugerowane zmiany i nie zamierza
robić z tego jakiegoś kombajna. Fajne jest też, że można pobrać sobie
adresy (właściwie numery) z Gadu-Gadu. Chyba zaponmiałem o tym wspomnieć
wcześniej.

--
Konrad J. Brywczyński               Riding on a unicorn
bryw_at_waw.pdi.net                    Stranded in my mind