Re: IOmega ZIP 100

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 08:36:38 MET

"Sequan" <sequan_at_poczta.fm> wrote in message
> Witajcie
>
> Kuipilem sobie naped ZIP 100 MB - wszystko jest Ok, ale zauwazylem ze przy
> kopiowaniu nan plikow caly kompek strasznie zwalnia, nawet kursor myszki
> zwalnia, nie wiem czy tak byc powinno czy cos zle ustawilem.

jaki typ ZIPa ?
jesli Paralell to i tak dobrze, ze ze tylko 'zwalnia' ;-)))))
(mam ten zlom w domu tylko dlatego, ze i w pracy czasem korzystam
z Zipow - ale i tak podlaczam go tylko w ostatecznosci)

jesli SCSI lub IDE - to jednak juz nie najlepiej

(choc z drugiej strony - przegrywanie 90MB pliku na Zipa IDE
_raz_ skopalo mi plytke podczas nagrywania x4 :-o )

--
pozdrawiam
igoR______M.o B.M.R.   ;-)