Re: Czy znacie program....

Autor: Bodzio (bodzio_at_bodzio.prv.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 03:07:26 MET

Użytkownik "MARCIN" <marwel_at_xl.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakis program ktory potrafi uruchamiac o danym czasie jakies
> aplikacje i uruchamiac w nich jakies zadania (chodzi mi o system Win98)

Z powodzeniem używamy w robocie
MacroSheduller'a - do tak dziwnych zadań,
jak odpalenie Access'a, ściągnięcie bazy danych
z serwera, wyeksportowanie tabel do *.dbf,
załadowanie flashy tymi plikami.
Nie polecam jednak kreatora zawartego w tymże programie.
(śmierć kreatorom!!!).
Lepiej przeklepać skrypt ręcznie.
Działa od ponad pół roku, bez niespodzianek.

Jeśli jednak musisz odpalić program
i wystarczy podać parametry aby zadziałał,
to użyj zwykłego Harmonogramu Zadań z IE.
Też działa niezawodnie, po napisaniu kilku skryptów
*.cmd (*.bat).
Bodzio