Re: Brak plynnosci w filmie ?

Autor: Rafael Krüger (Rafael.Krueger_at_t-online.de)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 00:50:19 MET

Witam

"Mr.Slonio" wrote:

> Czolem Grupowicze !!!!
> Mam takie pytanko, co to moze byc za przyczyna kiedy ogladam film np.
> w divix'ie, w filmie przeskakuja mi klatki ogolnie mowiac brak
> plynnosci w filmie;
>
> Moj sprzet to:
> Plyta Shutlle 591 P ( Bios Award, Chipset VIA MVP3 )
> AMD K6 2 350
> Karta Graficzna S3 Savage 4 GT ( 16MB )
> System Windows ME
>
> zainstalowalem koder divi'xa i nic film jak przeskakiwal tak
> przeskakuje;
> prosze o rady i sugestie w zwiazku z zaistnialem problemem;
> [...]

Za wolny procek. Ja kiedys na 400 MHz probowalem i mi skakal, dopiero
jak podkrecilem na 450 to szlo dosyc plannie. Albo sprobojesz podkrecic
troche procek, albo kupisz nowy. Taki K6 2 350 to chyba tak na 400 do
420 powinien dac sie podkrecic, ale dokladnie nie wiem.

Pozdrawiam

--
Rafael Krueger
Rafael.Krueger_at_t-online.de