Re: ALI AGP

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 22:08:40 MET

> ALi nie produkuje ani kart ani chipsetow graficznych.

> Moze Ty po prostu masz plyte glowna na ALi? :D
HGDablju. :)
Mam K7M ASUSa i przed odpaleniem tego drawera nie mogłem
ręcznie ustawić AGPx2, a po odpaleniu -- mogłem. :)
Przyznam się, że próbowałem wszystkiego, co choć
trochę przypominało możliwość rozwiązania mego problemu. :)

Myślałem tak:
 -- Przecież nie wybuchnie. :)
    W najgorszym wypadku -- przestanie chodzić. :)
Nawet zmieniłem wszystkie zapisy x1 na x2 i 1x na 2x...
I też chodziło. :) Szczególnie przy dźwięku było tego
bardzo dużo. :) :) :) :)

Warto dodać, że to był mój debiut w rejestrze. :)

Tylko mi nie pisz, że jestem idiotą, bo pomyślę,
że masz jakieś niecne intencyje -- wspieranie tepsy
oczywistymi informacjami. :) :) :)

A tak w ogóle -- to Wszystkim: Wesołych Świąt!!!

Lc. :)