Re: numer seryjny Windows

Autor: Nightmare (nightmarex_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 20:33:29 MET

"Brush" <brush_at_interia.pl> wrote in message

> Fakt, można ale tam są dwa numery: literowo cyfrowy np.
RW7DJ-WZWX97- itd i
> taki z napisem OEM albo tylko cyfrowy (taki wyświetla się w Panelu
> Sterowania/System) Skąd zatem wziąć ten drugi, skoro podczas
instalacji
> podaje się ten pierwszy (jakiś algorytm przejścia/ jakiś pożyteczny
> program?)
> A może te numery nie są związane?

oj nieladny cross...
a co do pytania - wyciachaj po prostu (regedit) ten numerek z OEM -
przy nastepnym uruchomieniu win powinien sam poprosic o ponowne
zarejestrowanie ;-). Aha - metoda sprawdzana na win9x - dziala
null-problemo.
Pod w2k w tym samym miejscu jest tylko numer OEM - klucz rejestracyjny
jest ukrywany(zdaje sie), mimo to wydaje mi sie ze metoda powinna
dzialac.