Re: ALI AGP

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 11:24:51 MET

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Xns900BDF0E1kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*Leszek Ciszewski*~- <da whatever>

> Hmm.... w czym to sie moze przydac ALi AGP driver do plyt nie ALi jesli
> on nawet nie zadziala bez recznej ingerencji w rejestr? :)
U mnie pomogło...
Być może dlatego, że wcześniej miałem różne grafiki
i być może jedną z nich była ALI. Piszę być może, bo
te grafiki dostałem ,,na chwilę". Facet wypożyczył
moją kartę ASUSa TNT i dał mi coś na zapchanie dziury;
to coś nie chodziło zbyt dobrze; później dał inne coś
i to już chodziło przyzwoicie. Następnie dał mi ASUSa TNT,
aż w końcu (za bardzo wysoką -- 700 zł plus VAT gdzieś tak
w kwietniu -- dopłatą) dał mi ASUSa GeForce'a, bo ta druga
TNT chodziła zdecydowanie wolniej, od pierwszej!

No i z tą G miałem kłopot, bo nie umiałem ustawić jej
na AGPx2. I ten kłopot się rozwiązał po odpaleniu tego
drivera dla ALi. :)

Fakt jest faktem: Przed odpaleniem tego drivera nie mogłem
ustawić AGPx2, zaś po -- mogłem. :)

Lc. :)