Re: TNT2 Vanta czy Savage4

Autor: ATI (ati_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 19:13:00 MET

Hi !!
"Marcin Wilk" <Marcin.Wilk_at_poczta.fm>
napisał w wiadomości news:91q3u9$cdq$1_at_news.tpi.pl...

> Chipset TNT gryzie się z procesorami AMD K6-2 (niezgodność procedur
> chipsetu i procesora) więc za żadne skarby nie będą razem chodziły!!!

 Na której ścianie wyczytałeś te rewelacje???
Tzn, że u mnie mam złudzenie obrazu na monitorze, a ten Twój list
sobie wyobraziłem i odpowiadam teraz do Wirtualnego Przyjaciela
Mojego Umysłu....

> A co do porównania TNT2 Vanty i Savage4 zdecydowanie lepszą kartą
> jest Savage4.
> O ile Savage będzie sprwany ( nieuszkodzony ) to na 100% bedzie ci sprzęt
> chodził dobrze.

 Savage4 jest całkiem niezłą kartą w swojej grupie cenowej.
Ma tylko trochę.. nie tego.. w sterownikach opengl.
(Ale za to np. rewelacyjnie działa sterownik metal w Unreal ;))

ATI