Re: Tuner TV

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 18:31:11 MET

Dnia Wednesday, December 20, 2000 DeZoO napisał/a:

D> Potrzebuje do świąt kupić kartę tunera TV PCI.
D> Koszt 250-280zł.
D> Jaką pozycje dostępną na rynku,szanowni grupowicze mogli by mi polecić.

  FlyVideo, jak możesz troszkę więcej (370zł) zapłacić, to Aver
  TVCapture 98 w/VCR (sam mam TV Phone 98 w/VCR, czyli to co
  TVCapture, tylko że z radiem i jestem doœć zadowolony - chodzi pod
  W2k (tylko do capture muszę używać W98) i obraz daje w miarę dobry.
  DŸwięk czasami trzeszczy, ale to sprawa dekodera NICAM).

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl GSM:503XXXXXX
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone