Celeron 333A/Slot1 i ASUS P2B-B overclocking

Autor: Grzegorz Widera (widera_at_lumena.waw.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 16:46:43 MET

Przy przestawianiu podstawy BIOS informuje mnie, że posiadam albo Celerona
333 albo 500. Czy odnosi się to do rzeczywistych parametrów pracy procesora,
czy też to tylko zmyła. Aha przy 5*100 zawiesza się Winda98 przy starcie.
Można coś na to poradzić. Co do chłodzenia to mam Celerona z serii IBP -
wielki oryginalny radiator Intela z wiatrakiem.