Re: STABILNA Platforma.

Autor: WIBI (wakizashi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 15:25:40 MET

Użytkownik "PePe" wrote:

> a za 3 dni:
> sprzedam super stabilny system, p3500, mobo gigabyte :)))

Napisałem że z czystym sumieniem. :)
W mojej sytuacji sprzedaż tego systemu to była by głupota.
Wydatek na nowego kompa spory, a zysk wydajności przy pracy niewielki
i loteria stabilności.
Stawiając AMD czy Intela 1GHz zyskałbym praktycznie tylko podczas
przygotowania wydruków.
(specyfika mojej pracy)
Wystarczy dokupić HDD IBM z nowej serii, zmienić bios na F4, jeszcze
128 - 256 ramu cl2/133
Do pracy miodzik i zostanie na nową 19" z G200.
Obleci do przyszłego roku a w tedy DDR, PV czy cuś albo Abakus :))))

Pozdrawiam
                       WIBI
wakizashi_at_poczta.onet.pl.