Re: Wyjscie optyczne w karcie muzycznej

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 12:49:04 MET

On Wed, 20 Dec 2000 11:52:24 +0100, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

(...)
>Pytam sie poniewaz chce kupic karte muzyczna z wyjsciem optycznym i
>podlaczyc ja do amplitudera z takim wejsciem. Mam tez dodatkowe pytanie,
A ja mam - jesli to nie bedzie nietakt - pytanie: jaki i skad go mozna
zdobyc kabel "pasuje" do gniazda optycznego w SB Live 1024? Znajomy
kupil amplituner do zestawu kina domowego i chce wykorzystac DVD w
kompie... U nas w Toruniu przepytal w paru miejscach i biedak widzial
tylko wytrzeszczone oczy sprzedawcow ;))
I mam mala prosbe: czy kolega moze ustawic sobie
"quoted-printable" ?

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl