nagrywarka philips cdrw 400

Autor: ruten (ruten_at_pro1.promail.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 12:44:31 MET

Cos mi ta nagrywarka zaczyna walic plytki, nagrywam w NERO 4.0.8.3
iso level 2, mode 1, iso 9660, joliet. Nero pisze, ze wszystko zostalo
nagrane ok ale na tym philipsie ta plytka nie chce sie czytac. Jak dam
w nero na info plyty to mi pisze, ze jest nagrana w multisesion, jedna
sesja na ktorej sa dwa traki 1 i 170 (!) ktore zajmuja niewiadoma ilosc
miejsca. Na moim drugim noname'owym czytniku CD najczesciej te plyty
daja sie czytac ale nie zawsze, czasani nie cale.
Nie wiem co sie dzieje czy nagrywarka sie siepie czy nero cos nawala?
TIA

ruten