Re: UDMA

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 12:15:51 MET

>Chcesz powiedziec, ze na UDMA33 dziala szybicej niz na UDMA33???
>Cos chyba nie tak.

Wyrazilem sie niezbyt scisle. Jest szybszy od Udma 33 chyba dysku 10GB w
testach sandry.

>Sprawdz ustawienie w meniu HPT (UDMA5-ATA100), upewnij sie, ze dobrze
>podlaczyles kabel (kolory wtyczek!!!) i ze jest to kabel ATA100 (czy ma
>kolory? i 80 zyl)

Wstawienie na udma4 (czyli 66) w menu HTP, kabel jest ok niebieska koncowka
w plycie a czarna w twardym.

>Sprawdz czy w dysku nie trzeba przestawic spec. programem trybu na
ATA100/66

Nawet nie wiedzialem o czyms takim, ale nie wydaje mi sie zebym cos takiego
wudzial na dysku.

>A zreszta jak jest to dysk 5400 to i tak nie bedzie dziala "znaczaco"
>szybciej - nie oszukujmy sie.

To fakt, ale zastanawia mnie to, ze mam kontroler udma100 ktory dziala
wolniej niz zwykly :))

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet