Re: Wyjscie optyczne w karcie muzycznej

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 12:18:31 MET

>Oba należ? do standardu S/PDIF przesyłania dĽwięku cyfrowego. Różni?
>się wyprowadzeniami:
>
>SPDIF (Coax) - kabel koncentryczny, zł?cze cinch
>"0" reprezentuje napięcie -0,5V, a "1" +0,5V
>
>TOSlink - ?wiatłowód (stosuje się czerwone diody),
>dwa rodzaje wyprowadzeń (powiedzmy większe i mniejsze -
>- nie wiem czy maj? jakie? szczególne oznaczenia)

Pytam sie poniewaz chce kupic karte muzyczna z wyjsciem optycznym i
podlaczyc ja do amplitudera z takim wejsciem. Mam tez dodatkowe pytanie,
jaka karta muzyczna obsluguje Dolby Digital lub Dolby Surround. (mam
podlaczone do wzmacniacza zestaw glosnikow do dolby surround).

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet