Re: Włączeniw komputera Modemem.... -mozliwe????

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 02:05:09 MET

Raf wrote:

> Nie wiem czy o to Ci chodzilo ale: Mam Zoltrixa Rainbow (zewnetrzny). Jak
> wlaczam go przy wylaczonym kompie (plyta ECS BAT-Me) to moj PC sam sie
> wlacza!!! Moze przypadkiem ktos wie jak ta opcje wylaczyc?

Widzę, że modem robi sie popularny ;-)
Ja sobie radzę tak:
a) jeżeli jest w BIOSie power-on to powinna być tam opcja "Power-on by
modem" - zmień na disabled
b) jeżeli nie ma powyższej, to zawsze można zmienić w BIOSie przerwanie dla
modemu ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|