Re: TNT2 Vanta czy Savage4

Autor: Piotr Pawlow (pp_at_siedziba.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 12:07:55 MET

"Mariusz Konarski" <maniek22_at_z.pl> wrote:
> Mam TNT2 Vanta 16MB na MB Shuttle 591P (MVP3) i niechce pod Win98/ME
> chodzic za zadne skarby.
> VIA Service Pack 4126 jest zainstalowany, detonatory 6.50 i NIC!!!
> Po kilku minutach pracy wiesza sie caly komp.

Czasami pomaga zainstalowanie dolaczonych do detonatora driverow AGP
do ALI. Karta dziala wtedy wolniej ale pewniej. Mozesz tez przestawic
predkosc pracy AGP w BIOSie (jesli masz taka opcje).

PS.Savage4 tez moze nie chodzic zbyt stabilnie na VIA, nie mowiac o
tym, ze jest o klase gorszy.

--
Pozdrawiam,
 Piotr Pawłow