Wirus w pcworld komputerze???

Autor: Piotr (nigras_at_interia.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 09:50:54 MET

Witam
Czy ktos sie spotkal z podejmowana przez program setup.exe z ostatnio
dodanej do pcworldkomputera plytki z gra mayday proby zapisu boot
sector'a?
Mi (pod winme) probowala zapisac cos tam, NAV mi to zglosil nastepnie
sie wysypal - w miedzyczasie nie patrzylem co komputer robi i po kilku
minutach na pierwszej windowsowej partycji mialem sieczke, wycial mi
lilo, i najprawdopodobniej uszkodzil tez kawalek partycji ext2 z linuxa.
Na szczescie to boot i odzyskalem....
Nic wiecej nie uruchamialem, wiec to na 99% cos z tej plytki.?
Ale sprawdzalem ja jeszcze na innych kompach (ale z nt) i roznymi
programami antyvirusowymi i nic nie znalazly.....
Co to?
Pozdrawiam
Piotrek