Re: Problem z HP 610C

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 02:16:52 MET

Użytkownik "Tomasz Mrzygłód" <tomcio77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie znalazlem nic takiego. Dodam ze mam plyte Abit BE6 i najnowszy bios z
> lipca tego roku.
> Moze masz jeszcze jakies pomysly chetnie z nich skozystam

Dopóki tego nie zrobisz, nie oczekuj więcej :-). Hmm... poszukaj w BIOS-ie w
zakładce Peripherials ustawień portu LPT, tam przestaw go w tryb EPP lub
ECP/ECP. Jeśli był w trybie Standard, to wszystko jasne... wtedy to procesor
zajmuje się obsługą LPT, powinien to robić kontroler na płycie głównej :-).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki