Wyniki 3D Mark 2000 na PIII

Autor: Krzysztof Kwaśniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 00:42:40 MET

Wlasnie zassalem 3 D Mark 2000 w wersji 1.1.
Przeprowadzilem testy i wyszlo mi cos takiego:
640x480 16bit - 3052
800x600 16bit - 2263
1024x768 16bit - 1816
1280x1024 16bit - 937

Sprzet:
Procek: PIII 500 FCPGA
Płyta: Asus CUSL2
Grafa: Asus v3800M (Tnt2 m64 32MB)
Muza: SB Live! Platinium
Ram: 128 MB (100Mhz)
HDD: IBM DTLA 15GB 7200 rpm
CD-Rom, nagrywara: Teac'i SCSI

I teraz jestem ciekaw czy te wyniki nie sa za niskie? Jakie maja ludzie na
podobnych zabawkach? Jak w tej konfrontacji wypadaja "niepodkrecone" Durony
z podobnym zegarem? Czy to prawda ze AMD osiaga znacznie gorsze wyniki w
wyzszych rozdzielczosciach?

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm