Re: ULTRA100-promise(dlugie)

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 00:14:32 MET

Użytkownik "przemek" <assss_at_nnn.pl> napisał w wiadomości

> Po obejrzeniu strony www.tweakhardware.com stwierdzilem ze wzgledow
> gwarancyjnych
> nie moge ingerowac w elektronike kontrolera , a ponadto nie potrzebuje
> kontrolera RAID.

Słusznie. Ten link podałem tylko po to, abyś zapoznał się z samą metodą.
[...]
> Niestety dalej widziane sa tylko dyski podlaczone do drugiego portu IDE , i
> nie chce widziec
> dwoch wiekszych dyskow jezeli sa podlaczone pojedynczo.Jesli je podlacze na
> jednej
> tasmie z moim starym IBM wtedy sa poprawnie detektowane.Teraz podejrzewam
> uszkodzenie kontrolera , ale zeby byc pewnym musze znalezc kogos kto ma
> plyte BXmastera microstara.

Czemu BXMastera? On ma już swój kontroler na płycie, przy czym nie można go
wyłączyć żeby wykrył zewnętrzny. Chyba raczej 6163 Pro - to jest właśnie płyta
pod którą IMHO zrobiono ten kontroler.
Tasiemki masz oczywiście właściwe i prawidłowo podłączone? Pamiętasz:
niebieski płyta, czarny master, szary slave...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki