Re: Diody na kieszeniach

Autor: Marcin Lewandowski (mbizon_at_poczta.fm)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 22:06:06 MET

----- Original Message -----
From: "Rafael Krüger" <Rafael.Krueger_at_t-online.de>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Monday, December 18, 2000 10:48 PM
Subject: Re: Diody na kieszeniach

> Czesc!

> Tylko jezeli podlaczysz kazda kieszen pod osobny kontroler, t. z. jedna
> pod primary a druga pod secondary.

Dzieki.....
Ech, a juz mialem nadzieje..... :-(

Marcin Lewandowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet