Re: Ukruszony Duron!!!

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 01:32:26 MET

Big Piotr <piotr_jamroz_at_inetia.pl> wrote in message
> No dobra! Nie mam poczucia humoru.
Ze nie masz, to jeszcze nie pozwala Ci to na nazywanie innych baranami !!!
A co mozna Ci poradzic ???? Przeciez sam sobie popsules sobie procesor i
nikt Ci juz nie pomoze,
z gwarancji tez nie skorzystasz, bo juz ja straciles i sam dobrze o tym
wiesz !!!!
Tak wiec czy Twoj post mial jakis sens ? Dlaczego innym zajmujesz czas ?
No i kto tu kogo powinien nazwac baranem ????
A tak poza tym - to dobrze Ci tak obrzucac blotem kogos, kogo nawet nie
znasz ?
Hmmm... Jednak to jest typowe na newsach, ledwie sie odezwiesz, to juz rzuci
sie na Ciebie ktos i bedzie chcialo zdeptac,
wyladowac swoje frustracje, chociaz w rzeczywistosci nie odwazyl by sie na
to ...
I dlatego tez woli ukrywac sie za swoim nickiem...
Pozdrowienia
Darek

PS. Jesli nie doczytales poprzedniego mojego posta, to jeszcze raz napisze,
ze Ci wspolczuje
- sam mam pojecie jak to jest jak sie samemu cos schrzani - zdarzalo sie,
ale to nie powod do takiego zachowania !!!
Poza tym, na Twoim miejscu czulbym sie szczesciarzem, bo pomimo takich
uszkodzen procek dziala Ci dalej,
a zawsze moglo byc gorzej ....