Re: Czy monitory NEC FE 700 i 750 sa naprawde takie dobre??

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 13:50:01 MET

Użytkownik "ma" <mate11_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> A ja chyba wolalbym CTX 705 lub 711. Co wy na to?????????
>
> Bede wdzieczny za opinie bo mam zamiar takowy zakupic

testowałem w sklepie:
samsung 900ift, 700ift, 753 bodajże i jeszcze jakieś - ogólne wrażenie -
samsung is shit (mgła, akwarium i inne takie :-)
lg 774ft, 775ft, 795ft plus - jasność na minimum i co widzę ? - szare tło,
mgła
koleś w sklepie odpalił nec'a fe700 - kopara na podłodze !
Obraz żyleta, tło czarne, zero odbić, kolory jak z kolorowej laserówki po
zmianie toneru :-), czem prędzej kupiłem, ma
tylko jedną wadę jaką zauważyłem: po ustawieniu geometrii i ponownym
włączeniu na zimno prawa krawedź obrazu wyrównuje się do ustawionej krawędzi
kineskopu (różnica 2mm) po jakichś 15 minutach....

--
---
Pozdrowienia