Re: Asus A7V - Promise

Autor: Marek Solek (somar_at_agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 12:50:52 MET

> da sie ale w jednym z najnowszych biosow 1004d prawdopodobnie
> u mnie dziala

Prawdopodobnie masz na mysli wylaczenie kontrolera - jakos nie kojarze
pozycji z wylaczaniem sprawdzania podpietych urzadzen do kontrolera.

W zasadzie mam inne pytanie (ale tez dotyczy BIOSu A7V). Mam BIOS w wersji
1005a. wczoraj przy probach wejscia do Windows 98 w trybie F8 - w ktoryms
momencie pojawilo sie menu z lista urzadzen, z ktorych moge zaczac bootwanie
systemu. Wiecej tego nie udalo mi sie uzyskac. W isntrukcji nie ma nic na
ten temat. Wie ktos moze jak to uzyskac?

Somar