Re: ABIT BE6 II i pamieci

Autor: Tomasz Stawarz (toms_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 10:40:52 MET

"alexwin" <alexwin_at_ahoj.pl> wrote in message

> Przy uruchamianiu komputera plyta nie przelicza pamieci (pamieci sa
sprawne
> bo sprawdzalem na innych kosciach).
> W zwiazku z tym windoza krzyczy, ze nie zostala przwidlowo zamknieta
> (chociaz zostala!) i uruchami skandisk.
>
> Pamieci przelicza dopiero po zresetowaniu komputera przyciskiem w
obudowie.

> alexwin

Hej

BIOS nie sprawdza (to jest test a nie tylko przeliczanie) pamięci dlatego że
zakłada iż pamięć jest sprawna (sprawdza tylko po jakichś zmianach w
konfiguracji zarówno w BIOSie jak i sprzętowych albo po twardym resecie czy
włączeniu zasilania ) co przyspiesza start systemu. (mam to samo i żadnych
błędów w windowsie)
A problemy z windą są spowodowane prawdopodobnie czymś innym (polecam
ponownie zainstalować)

Pozdrawiam
 Tomek