Re: SB128 - co tak cicho?

Autor: Tomasz Stawarz (toms_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 09:44:43 MET

"Arcos" <arcos_at_polbox.com> wrote in message
> Czesc!
>
> Musialem wymienic dobrego wysluzonego SB16 (isa) na karte na PCI. Kupilem
> wiec SB128. I tu niespodzianka. Zainstalowalo sie wszystko bez problemow.
> Ale poziom glosnosci na wyjsciu jest bardzo niski. Jak sie wszystkie
> ustawienia da na max to cos slychac. Inastalowalem go pod Win2k, Win98,
> Linux'em - wszedzie to samo. Wymienilem wiec egzemplarz w sklepie i bez
> zmian.
> Bzyczki mam bez wzmacniacza. Ale przy poprzednich kartach nie mialem z tym
> problemow bylo az za glosno.
> Co jest grane ?

> [...]

Hej !

Po prostu Twoja nowa kart jest bez wzmacniacza (wymaga zewnętrznego a
bzyczki jak piszesz też są bez więc sam wiesz - skąd tu ma być moc)
Miałem to samo i zamiast wymieniać na kolejny egzemplarz, kupiłem inny model
(SB 128) ale z wbudowanym wzmacniaczem. Panowie w sklepie powinni, o ile są
kompetentni, z łatwości dobrać i odpowiedni model.

Pozdrawiam Tomek

PS Ja gdy kupowałem moją kartę to specjalne zaznaczałem że chce żeby grała
dobrze bez zewnętrznego wzmacniacza, Pan sprzedający dał mi Forte Media
model bez wbudowanego wzmacniacza i zapewniał że wszystko będzie ok. W domu
okazało się że musze wszystkich prosić o zachowanie ciszy bo próbuje
usłyszeć moją kartę. Gdy zgłosiłem się do sklepu z tym problemem usłyszałem
że mogę dostać inną kartę za tą ale z dopłatą co było zrozumiałe (forte
media ok 50 SB ok 100) tylko że dopłata miała wynosić nie 50 ale 70 zł bo
karta jest forte media użwyana i Pan w sklepie (OMEGA COM w Krakowie) kupi
ją ode mnie jako używaną. Cały wywód sprowadza się do tego że STANOWCZO NIE
POLECAM sklepu OMEGA COM z Krakowa - obsługa jest niekompetentna i do tego
"cwaniaczki".