Re: UPC bez ftp ??

Autor: Filip Twardoch (f.twardoch_at_tantra.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 09:07:04 MET

Michal wrote:

> Witam
>
> Czy naprawde UPC oferuje dostep do internetu tylko www/mail !!???
> A co z ftp ??????
> O co chodzi z tymi modemami kablowymi i IP ???
> Napiszcie cos bo chca mi to zainstalowac na dniach...
> Niechce sie wkopac !!!

Na stronach cholernie sciemniaja. Pisza o nieograniczonym
dostepnie do stron www i e-mail a o reszcie nie ma ani
slowa. Pisza tylko o "sciaganiu plikow muzycznych z ulubionych
stron www". Dostep nie jest bezposrednio przez modem,
tylko przez zwykla karte sieciowa.
Na pewno nie musisz sie obawiac zupelnego braku FTP - w
trybie pasywnym bedzie bez problemu. Gorzej, ze sa jeszcze
inne uslugi.. chociazby telnet, IRC, napster..

> Pozdrawiam
> Michal
>
> P.S Czy oni puszczaja jakis dodatkowy kabel ?
> Czy zostaje tylko ten telewizyjny ?

Z tego co pisza, potrzebny jest kabel zwrotny. Nie mam pojecia
jaki mam, albo jaki Ty masz, ale wydaje mi sie, ze PTK nie miala
powodu wczesniej instalowac kabla zwrotnego.. wiec pewnie
musza taki zalozyc.

Poki co, tez czekam na pierwszych klientow (kozly ofiarne:)
i na ich sprawozdania :)

fth