Re: Jak najlepiej podpiac cztery urzadzenia ???

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 08:04:59 MET

UDMA100

> Ja bym podpial tak:
> 1. Primaty master - IBM
> 2. Primary slave - cd rom

Ee. Bezsensu IBM UDMA 100 +CDROM ATA33 = oba urzadzenia na ATA 33

> 3. Secondary master - seagate
> 4 Secondary slave - nagrywarka
> Moznaby jeszcze zamienic 2 z 4, ale duzo
> zalezy od tego, jakie to sa cd romy...
> najlepiej sprawdzic wszystko doswiadczalnie

Czy na tej plycie masz tylko 2 kontrolery. Na moim Abicie be6 sa 4. 2 ATA33
i 2 ATA66. Na Abitach be6-II sa 2 ATA 33 i 2 ATA100 (8 urzadzen). Moze u
Ciebie tez tak jest. A jak nie ma, to najlepiej kupic kontroler PCI ATA66
za okolo 60 zlotych. Wtedy mozesz podlaczyc 8 urzadzen bez ograniczania ich
wydajnosci.