Re: Gra Rally Championship - nadal nie startuje !

Autor: Tomasz Deptula (tdeptula_at_lucent.com)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 07:41:22 MET

przypomne(Duron600,
mam dur.600_at_800 64Ram abit kt7 raid gf2mx leadteka z tv out
zainstalowac zainstalowala sie bez problemu chodzic chodzila ale szybko ja
wycialem (nie tan standard grywalnosci)
dodajmy gra pochodzi z cd-action
mam problem z gra big race costam (pinball) ktora jest na drugiej plytce,
instalowac sie instaluje ale w trakcie ruszania kompletna zawiecha i czarny
ekran, jakies pomysly?

pozdrawiam
To masz