Re: amd duron 80stopni cel?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 04:32:24 MET

micha wrote:

> Użytkownik "hawlik" <hawlik_at_pnet.pl> napisał w wiadomo?ci
> >

> A u mnie 600_at_945 i max 28 stopni, ale to celek ;-)
? czy ty jestes pewien, ze to co mierzysz to jest temp proca?
Bo mi kiedys pokazywalo 72 jak sie nudzil i 74 pod obciazeniem, ale sie
okazalo, ze z niewyjasnionych przyczyn odczyt byl z nieistniejacego
czujnika. Po skonfigurowaniu MBM5 wszystko wrocilo do normy, tzn
wybralem te 2 z 6 sensorow, ktore zachowywaly sie sensownie. W
szczegolnosci temp CPU powinna sie zmieniac wraz z obciazeniem o 10 ...
20 ... C w zaleznosci od warunkow pracy (FSB, V_core, chlodzenie).

Uwaga dotyczy takze autora watku.

Pozdrowka

--
	Artur Gawryszczak