Gra Rally Championship - nadal nie startuje !

Autor: Zenek (payor_at_silesianet.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 01:50:35 MET

Witam!
Na wstepie chcialbym wszystkim podziekowac za wszelkie sugestie i rady.
Chcialem tez przeprosic tych ktorym przeszkadzlo to ze wysylalem tyle postow
z moim pytaniem.
Niestety gra jak nie chodzila tak nie chodzi, a moze dokladniej w ogole nie
startuje - probuje czytac, dysk pracuje, po czym wychodzi do systemu.
Nie pomaga wylaczenie cache L2, patche do gry rzeczywiscie sa, ale sa to
zastepniki nagranych juz na dysk plikow - u mnie nie ma co zastapic...
Karte muzyczna mam aztech pci 64-Q3D, najnowszych sterownikow caly czas
szukam.
Wszystkim dziekuje za zainteresowanie, jesli komus przyjdzie cos do glowy,
bardzo prosze o listy, wszystko sprawdze.
A moze komus gra swietnie chodzi na podobnym sprzecie, przypomne(Duron600,
Abit KT7, 64 Ram, Riva tnt2 32 MB), tez bardzo prosze o kontakt.
Jeszcze raz dzieki.
Pozdrawiam grupowiczow
Zenek

--