Re: Znawco plyt - przeczytaj !

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 19:51:34 MET

> Czy ktos z fachowcow od plyt glownych moze zasugerowac ktora z
wymienionych
> plyt jest najlepsza:
> ABIT BE6II v.1.2
> MSI MS 6337
> ASUS CUSL2
> MSI MS 6163

W gre wchodzi (jesli chcesz dobrą płytę) to praktycznie tylko Asus CUSL2!
Jedyna wada to nieco wysoka cena. Tylko ze za mercedesa trzeba placic :)))))
Kompatybilnosc w 100% z kazdym sprzetem :) Wiem ze dla niektorych moze byc
problem ze plyta nie ma ISA! Tylko ze toretycznie przez to jest wieksza
wydajnosc. A tak to jest wszystko AGP4,UDMA100,2xIrDA. Mysle ze z tej bylbys
zadowolony. Do Listy dorzucil bym jeszcze ASUS P3CE i P3CL! Ciekawe
specyfikacje znajdziesz na www.multicom.com.

Badz twardy i nie daj sie zbalamucic AMDkowca (AMD=Ale mam dziadostwo)

Pozdrawiam,

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm