Re: Czy naprawde NIKT NIE WIE?

Autor: Marcin Lewandowski (mbizon_at_poczta.fm)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 22:08:59 MET

----- Original Message -----
From: "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Monday, December 18, 2000 1:31 PM
Subject: Re: Czy naprawde NIKT NIE WIE?

> Hi,

> Jak zblokowany???

> Zazwyczaj to jednak kwestia użycia jakiejś struktury programowej, która
> zachowuje się w miarę poprawnie na procesorach Intela (też czasem tylko
> niektórych), a nie działa na innych...

Dołączę się do dyskusji, bo myślę, że to zaogni sprawę...
Mam Pentium II 266, płytę Gigabyte'a, kartę muz. SB Vibra
i dokładnie ten sam problem z tą samą grą...........
Wersja demo z Cybermychy.

Marcin Lewandowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet