Re: Zoltrix Rainbow

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 03:34:38 MET

Borg wrote:

> Czy ktoś może mi odpowiedzieć na takie małe pytanko: U mnie
> czym większa prędkość połączenia tym mniejszy transfer, tzn. np. 4300 kbps
> 0,5kb/s , 2400 1,5kb/s itd. czym mniejsza prędość tym większy transfer- to
> jest normalne czy mi coś bije?--
To jest raczej nie możliwe, chyba, że nie testujesz o_tej_samej_porze/
na_tym_samym_pliku, bo:
1) W godzinach szczytu (czasem ściągam pocztę ;-( co z tego, że się łączę na
49333bps jak transfer jest 0.1kB/sec ;-(
2) Wszystko zależy jaki plik (modem ma wewnętrzna kompresję:
 - plik BIN (EXE, ZIP, MPG, AVI): zawsze mam tyle, ile wychodzi
49333bps=4.2kB/sec
 - plik TXT (HTML, TXT, poczta, newsy): tutaj właśnie jest różnie: na 49333
mam pomiędzy 5kB/s, a 20kB/s ;-)
Czyli twoja sytuacja by opisywała u mnie taką sytuację: porównuję plik bin
na 49kbps z plikiem TXT na 24kbps
P.S. Jednak się przyczepię (ta pora...): NA CZYM WYCIĄGASZ 4300kbps??? Toż
tyle nawet porządne łącze stałe nie ma!!!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|