Re: Czy naprawde NIKT NIE WIE ? - aneks

Autor: Dawid Konieczny (pyra_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 14:46:56 MET

"Foka" <seal__at_poczta.onet.pl> wrote in message

> mam ten sam problem z collin mcrae rally tylko ze u mnie komp sie zawiesza
> tez mam durona650 i go sprzedaje i kupuje pIII drogie ale najlepsze i
> wszystko dziala apropo twojego pytania to nie da sie nic zrobic niedziala
> juz musisz sie z tym pogodzic

Bredzisz - dziwne, że u moich znajomych bez problemów chodzi Collin MrRae na
komputerze z Duron 600 na płycie Abit. Ale jak masz za dużo pieniędzy i
chces je wywalić w błoto, to proszę Cię bardzo - ale może przy okazji dasz
mi tego Durona, skoro twierdzisz, że on nie działa, to przecież Ci jest
niepotrzebny... ;-))

A co do tego, że wszystko chodzi an Pentiumie - mam P200MMX i dzięki
szajsowatej płycie głównej, która się gryzie z kartą graficzną Win98 wiesza
się po paru sekundach, za to Win95 działa idealnie. Jak widzisz większość
problemów nie wynika z winy procka, ale raczej z powodu płyty głównej lub
innych komponentów.

Dawid

" zawiera Windows Millenium Edition po polsku - /,\/ , / / / / /,\
domową wersję programu ulubionego przez świat " /__/_/_/|_/_//_/__/
                         Z reklamy Optimusa pyra_at_klub.chip.pl