Re: win2000 i duron

Autor: Bartosz Orlinski (BOrlinski_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 15:28:02 MET

Uzytkownik "Rad" <rad9_at_inferno.mikrus.pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
> cze
> mam problem przy instalacji win2k pojawia sie komunikat "hardware
> malfunction"
> zmienilem plyte, procek, pamiec i grafike
> mam
> Durona 600
> plyta a-open mk33
> riva tnt 2 m64
> dysk ibm dtla 307030

Tez mialem problemy z instalacja W2k - pomoglo wczytanie w BIOS-ie ustawien
najbardziej bezpiecznych - zmiane wszystkich parametrów zostawilem na "po
instalacji". Instalacja poszla bez problemu, zmienilem ustawienia BIOS-u i
wszystko jest OK
Pozdrawiam
Bartek