Re: Prośba do posiadaczy Matroxa G400 lub G450 ...

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 14:44:09 MET

Użytkownik <demoman_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Mam do Was prośbę !!!
>
> Dostałem właśnie kartę Matroxa G450 DH (do pracy) ale niestety w wersji
OEM :-(

> Chciałbym czasami ją podłączyć w domku do TV ale niestety nie mam kabelka
> połączeniowego.
>
> prosze osoby które posiadają MAtroxa G400 lub G450 o przysłanie mi
rozpiski
> połączeń pomiędzy złaczem VGA a Composite Video i S-Video.

matrox akurat to firma która chyba jako jedyna prezentuje na swojej stronie
takie rozpiski:
http://www.matrox.com/mga/support/faq/subject_faq/pinout.cfm

BTW: możesz zapodać jakieś wrażenia z pracy karty ?
Bo nie wiem czy warto wymienić moją Rivę TNT2 na Matrox G450 DH - głównie ze
względu na TVOut.
Chodzi mi o stabilność w W2K, kompatybilność i wachlarz rozdzielczości na
TV.

--
---
Pozdrowienia