Re: Udma

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_niespamuj.chomiczowka.net.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 10:54:23 MET

"Wojtek Kościecha" <wko_at_gd.mofnet.gov.pl> wrote in message
> Mam plyte z kontrolerem udma100. Dysk Fujitsu 13GB Udma66. Podlaczylem
> opdowiednim kablem i ustawilem w ustawieniach kontrolera na udma4.
> Niestety w Windowsie dysk chodzi wolno. Sprzwdzalem szybkosc w Sandrze 200
> Pro i jest wolniejszy od udma33 !!!
> W czym tkwi problem ?
> PS. Dodam ze mam plyte Abit Bx133 Raid

Jeżeli masz Win9x albo ME: Mój Komputer -> Properties -> DeviceManager ->
DiskDrives -> TwójDysk -> Properties -> Settings -> Zaznacz 'DMA'.
W NT nic nie zrobisz w ten sposób - musisz zainstalować driver BusMaster
(Piixide.inf) z cedeka dostarczonego przez producenta płyry głównej /
kontrolera) i to wystarczy.
W Win2K: Mój Komputer -> Properties -> Hardware -> DeviceManager ->
DiskDrives -> TwójDysk -> Properties -> Disk Properties -> zaznacz Write
cache enabled.
Wszycho.

--
Pozdrawiam!