Re: Nadajnik ERY GSM i prolbemy z kompem

Autor: Robert Gosik (robert_at_bwt.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 08:58:28 MET

nadajniki GSM zle wplywaja na komputery.

> A moim zdaniem nie.
> BTS'y nadaja kierunkowo (a nie wokol)
> i pod sam antena promieniowanie jest znikome.

To ze pod antena promieniowanie powinno byc znikome to sie zgadzam, choc nie
do konca bo wlasnie BTS MUSZA nadawac wokol ale napewno nie kuliscie.
Ale jak facet mieszka np. na ostatnim pietrze a nadajnik znajduje sie po
przeciwnej stronie budynku, to juz dostaje prawie 'plasko'.
Do tego napisal ze na sasiednich budynkach tez sa nadajniki.
Co prawda z problemami zwiazanymi z nadajnikami jeszcze sie nie spotkalem
ale jak pisalem wyzej IMO teoretycznie taka mozliwosc wystepuje, a to
predysponuje do tego by wczesniej czy pozniej taki przypadek sie znalazl.

Choc akurat w ty, przypadku to moga byc inne przyczyny (tylko jakie?).

Robert