Re: Tablice translacyjne

Autor: Michal Rolka (mrc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 21:57:47 MET

W niedzielę 17.12.00 o 20:04, Kaja napisał(a)?:

 K> Co to są tablice translacyjne w modemie a konkretniej: w terminalu?

Jak na studiach były zajęcia z jasnowidztwa, to akurat byłem chory, więc nie
wiem, o jaki program chodzi; ale z tego, co ja pamiętam, to w tych tablicach
ustawia się przekodowywanie literek między różnymi standardami; przydatne przy
dzwonieniu do BBS-ów.

--
Michał Rolka     FidoNet: 2:484/26    http://www.igo.katowice.pl/~rolka/
 ... Oferujemy serwis 24h/dobę, przez 365 dni w tygodniu