Re: Jaka marka dysku?? KONKRETY PROSZE :)

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 01:55:51 MET

co do quantuma to moim zdaniem to sa drugie po ibm dyski pod wzgledem
wydajnosci i ogolnej jakosci ale pod wzgledem glosnosci pracy juz tak dobre
nie sa ale powiedzialbym ze plasuja sie mniej wiecej na srodkowej pozycji no
i wytrzymuja bez problemu prace na wyzszej magistrali systemowej (np 83 mhz)
a seagate i fujitsu padaja przy takiej magistrali (nie fizycznie tylko
partycja sie niszczy) wiec jezeli masz kase na jakiegos dobrego ibm'a to
kupuj a jak masz troche mniej kasy to moge Ci polecic z czystym sumieniem
quantuma (ja mam taki dysk od ponad roku i nie mialem z nim zadnych
problemow a dziala caly czas na magistrali 83 mhz i jest dosyc mocno
eksplaotowany)