Czy naprawde NIKT NIE WIE ? - (uzupelnione) - ZNAWCY PISZCIE !!!

Autor: Zenek (payor_at_silesianet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 00:04:32 MET

Witam!
Bardzo prosze o pomoc.
Niestety nikt nie potrafil mi nic poradzic, wiec prosze szanownych
grupowiczow o odpowiedz, jesli mieli podobny problem, lub wiedza co moze byc
jego przyczyna.
        Mam Durona 600 i Abit KT7 ; Riva tnt2 PRO;64 RAM .
Problem moj polega na tym ze nie moge uruchomic gry RALLY CHAMPIONSCHIP. U
moich znajomych(2 kompy) gra chodzi ( na intelach) . Nie pomogla zmiana
sterownikow (detonatory 5.16 ; 5.30 ;7.17), ponowne nagranie biosu,
reinstalacja win 98, instalacja via4in1 4.24a i 4.25a . Mam obecnie karte
grafiki kolegi oraz RAM i gra tez nie chodzi. Po wlozeniu plyty otwiera okno
o tytule "Rally: Guru Meditation" , a w nim:

Error Code [8000ED1E]
Exceptioin!
Code C0000005 (access violation) at IP 0040B562
[IP] 88 00 FF 50 06 85 C0 75 74 E8 D4 02 00 00 E8 F8
Attemp to read from adress FFFFFFFF ( or rd/wr low memory)
last file :'var\logfile.txt'
EAX=00000000 EBX=00005622 ECX=00000001 EDX=0050BF6C
ESI=004F330C EDI=816339E4 ESP=014DFA5E EBP=014DFFCC
C=0 Z=1 S=0 P=1
Skad ten blad ???????? Co oznacza ?????

Nie jest to problem z czytnikiem ( wszystko czyta super, teraz sprawdzilem
ze na innym cd-romie tez nie chodzi ) .Moze cos zle ustawionego w biosie
 ale na defult tez nie chodzi).
Dodam ze Norton WinDoctor znalazl u mnie pare bledow, po tym jak je naprawil
efekt jest taki sam (czarna plansza przy uruchamianiu gry, wlaczenie i
wylaczenie monitora) ale nie wypisuje juz komunikatu o bledzie.
Po instalacji win98se, blad sie znowu pojawi (instalowalem juz winde 3
razy).
!!! Przypomnialo mi sie ze na poczatku po zlozeniu kompa gra sie
zainstalowala i chodzila !!! Wiec nie jest to NA PEWNO niekompatybilnosc
procesora. Ale CO TO MOZE BYC ??? Sprzetu przecierz nie zmienilem,
sterowniki grafiki? Jak pisalem mialem rozne, moze polecacie jeszcze jakies
inne.
Bardzo prosze o opinie (jakie stery, ustawienia) ludzi ktorzy maja durony i
ta gra im chodzi.
Czy moze plyta nadaje sie do reklamacji, albo ktorys z elementow zestawu?
Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczow.
Zenek

--