Re: Ukruszony Duron!!!

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 08:52:14 MET

Big Piotr <piotr_jamroz_at_inetia.pl> wrote in message
> Tak, to ta z napisami (wiedziałem, że to właściwy procesor ale chciałem
się
> upewnić). Powiem szczerze, że z duszą na ramieniu odpalałem kompa. Na
razie
> chodzi. W Quake 3 1280 true chodzi jak burza (GeForce2MX).
>
> Tylko ta niepewność. Gwarancji mi przecież nie uznają.
>
> Pozdrowienia dla grupowiczów.

haha, a moze zmutowales go, zmieniles uklad sciezek w sposob jaki zaden amd,
czy intel by nie pomyslal ...
twoj procesor stal sie teraz inteligentny, hiperszybki i w ogole ...
moze rozwal go, zanim bedzie za pozno, bo bedzie koniec swiata, i te
terminatory, albo matrix :)))

a tak powazniej: to nie obawiasz sie co jak sciagniesz teraz wiatrak ? :)))
moze wyskoczy z powrotem na swoje miejsce :))

pozdrowionka
ps. a tak powazniej to lacze sie z toba w bolu i smutku, mnie tez czeka
zakladanie :))