Re: Nagrywarki na giełdzie

Autor: Lukasz (lacz_at_provider.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 23:34:08 MET

Z tego co wiem to Teac wypuscil na rynek tylko nagrywarki 4/4/26.. ale byc
moze sie myle...
Ostatnio kupilismy taka do pracy za 630 zl w sklepie, mozna takowa podobno
dostac juz za 580zl
takze ta cena na gieldzie jest srednia...
co do jakosci, to jak na razie jestem zachwycony... praktycznie zadnych
problemow z odtwarzaniem i nagrywaniem plyt...
z 700'ami radzi sobie tez bez problemow...
pozdrawiam
Lukasz

Użytkownik Lukasz Bajoński <lukasz_at_gt.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:52np3tc7s2ukq35pujq19b7ivaupld1a8v_at_4ax.com...