Re: Dzielenie przez zera

Autor: Voyager (voyager46_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 15:57:59 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
| Błąd w programie, uniemożliwiający pracę na procesorach wykonujących
| operacje szybciej niż Intel.

Dlaczego szybciej niz Intel? Programy zglaszajace "div by 0" nie chcialy mi
chodzic na PIII 500, a na AMD K2 500 poszly bez problemow... :-\

 Nic się nie da zrobić o ile mi wiadomo :(

Nie koniecznie. Trzeba albo puscic plik exe gry przez patch'a. Jesli sie nie
da - najpierw ja rozpakowac (zapewne jest spakowana, ale moze tego nie byc
widac), a potem dzialac patchem. Jesli sobie nie poradzisz - podeslij.

Pozdrawiam,

--
-=<VOYAGER>=-
Voyager46_at_interia.pl